Paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.
1.3. Paslaugos šiose taisyklėse apima Pirkėjo pasirinkto laiko konsultacijai pas gydytoją psichiatrą rezervavimą.
1.4. Pirkėjas – fizinis pilnametis asmuo, Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka turintis teisę savo vardu sudaryti sandorius bei šių asmenų tinkamai įgalioti atstovai.
1.5. Šios Taisyklės nustato Pardavėjo ir Pirkėjo, apmokančio rezervacijos mokestį už konsultaciją pas gydytoją psichiatrą, pasirinktą dieną, pasirinktu laiku Parduotuvėje, tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, įsigijimo, apmokėjimo, ir kitus su paslaugų pirkimu – pardavimu Parduotuvėje susijusius klausimus.
1.6. Pirkėjui nesuteikiama galimybė pirkti Parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ir/ar su jomis nesutinka.
2. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kuomet Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia paslaugų užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis taisyklėmis.
3. Pardavėjo teisės
3.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
3.2. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.
3.3. Pardavėjas turi teisę atsisakyti sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties, jei sutartis buvo sudaryta asmens, kuris vadovaujantis šiomis Taisyklėmis neturėjo teisės sudaryti sutarties.
4. Pardavėjo įsipareigojimai
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas paslaugas suteikti Pirkėjo pasirinktu laiku, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios pirkimo – pardavimo Taisyklės.
4.3. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali suteikti elektroninėje parduotuvėje užsakytas paslaugas, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką pasiūlymą. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
4.4. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 5.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, nuo neįvykusio paslaugos suteikimo dienos.
5. Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti paslaugas elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
5.2. Pirkėjas gali atšaukti konsultaciją bet kuriuo metu. Atšaukus konsultaciją iki jos likus daugiau nei 72 valandoms, pirkėjui grąžinami pinigai už atšauktą paslaugą. Pirkėjui atšaukus konsultaciją likus mažiau nei 72 valandoms iki konsultacijos arba neatvykus į ją, rezervacijos mokestis yra negrąžinamas.
5.3. 5.2 punkte aptarta Pirkėjo teise Pirkėjas gali pasinaudoti prisijungęs prie savo asmeninės paskyros puslapyje www.ragnarokkabinetas.lt. Atšaukus vizitą iki jo likus daugiau nei 72 valandoms, pinigai už atšauktą konsultaciją grąžinami per 14 dienų.
6. Pirkėjo įsipareigojimai
6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas paslaugas šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
6.2. Atvykdamas konsultacijai, Pirkėjas įsipareigoja su savimi turėti galiojantį asmens dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę). Jeigu Pirkėjas atvyksta į konsultaciją neturėdamas asmens dokumentą, Pardavėjas gali atsisakyti suteikti konsultaciją. Tokiu atveju konsultacija laikoma įvykusia ir pinigai nėra grąžinami.
6.4. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
7. Paslaugų kainos
7.1. Paslaugų kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais.
8. Paslaugų užsakymas ir apmokėjimas
8.1. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam tinkantį konsultacijos laiką, ir jį rezervuoja. Pirkėjas suveda asmens duomenis, būtinus konsultacijos rezervacijos įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, telefono numerį bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi registruojantis konsultacijai. Pirkėjas patvirtiną jog susipažino su šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą.
8.3. Atsiskaityti galima naudojantis Swed, Seb, Luminor, Citadelės, Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, bei Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
9. Baigiamosios nuostatos
9.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
9.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
9.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
9.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).